Rondreis door Spanje

14 mei 2017 - Brugge, België

Hallo vrienden en familie,

Het is zondagavond en morgen beginnen we aan onze reis door Spanje.

We hopen elke dag een verhaaltje en natuurlijk foto's te brengen van

onze belevenissen.

Onze eerste bestemming is Chartres.

We beginnen er rustig aan, 450 km, dat moet lukken.

Hopelijk hebben we morgen voldoende tijd om de stad en natuurlijk de kathedraal te bezoeken.

1. Herman D.:
    14 mei 2017
    Mimi en Luc
    Ik wens jullie een heel mooie reis en kijk al uit naar een eerste reisverslag. Herman.
  2. Herman buur:
    15 mei 2017
    Op alles geklikt en het werkt.Hebben nog eens de foto's van Argentinie bekeken.
  3. Vandergraesen André:
    Dat wordt genieten, voor jullie van al die nieuwe ervaringen, ontdekkingen, de mooie dingen die jullie gaan zien, en voor ons... genieten van jullie reisverslag!
  4. Chris:
    15 mei 2017
    Tof te zien dat jullie er weer eens tegenaan gaan. Argentinië was voor ons, zelfs als blog, een revelatie, dus dat belooft.
    Nu kijken we dus uit naar jullie Spanjeverhaal. Pikken jullie ook iets van Extremadura mee? Trujillo, Cáceres, Llerena, Mérida... waren voor ons revelaties.
    Zelf straks Italiëwaarts (Basilicata, Puglia), waarna naar Brexit country (Yorkshire Dales).

(PS Krijg met jullie bericht al 'n Trivago-offer mee voor ... Benidorm (22 euro). Voor een goei' biefstukske of iene mè sauce Andaloees' ;-).